3.6.09

Reza Jadi Pilihan...



Salam semua..Sekalung Tahinah kepada Reza Elek kerana menjadi pilihan warga vokayrian 95-96 untuk dinobatkan sebagai Presiden Vokayrian...Dengan undian 34% dari 56 warga vokay 95-96 yang meluangkan masa untuk mengundi meletakkan Saudara Reza Danial sebagai Presiden...Semoga saudara Reza dapat memberi komitment yg cantiiikk.. dan semua vokayrian memberi kerjasama untuk terus mengembangkan lagi kumpulan kita ini... Insyaallah cadangan untuk memilih calon naib presiden dari kalangan wanita akan kita adakan jika mendapat sokongan dari rakan2 yg lain...Hidup Vokayrain 95-96

3 comments:

Anonymous said...

Assalamualaikaum dan Salam sejahtera buat Sahabat Vokayrian 95/96.. sebelum saya memulakan sepatah dua kata.. Saya Reza Danial bin Abdul Manan ingin mengucapkan Jutaan Terima Kasih buat rakan sekelian yang telah meletakkan kepercayaan sepenuhnya bagi menjawat Jawatan Presiden bagi Kelab/ Persatuan Vokayrian 95/96... adalah sukacita di maklumkan bahawa saya akan beri kerjasama bagi menanggung tugas tersebut sebaik mungkin... InsyaAllah..

Di harap segala perkara yang berlaku tidak memudaratkan dan menyinggung perasaan mana2 pihak. Semoga niat dan tujuan murni kita bagi menghidupkan kelab / persatuan ini di berkati oleh NYA... Wallahualam..

Vokayrian 95-96 on June 4, 2009 at 9:18 AM said...

Salam...Tq Mr Reza kerana dgn ikhlas menerima amanah yg dipertanggungjawabkan...

NieZearm on June 9, 2009 at 6:42 PM said...

ucapan pun dh mcm yb... :D

Post a Comment

 

Vokay Ampangan Copyright © 2008 Black Brown Pop Template by Ipiet's Blogger Template